Відокремлений структурний підрозділ
Вінницький фаховий коледж будівництва, архітектури та дизайну Київського національного університету будівництва і архітектури




Практична підготовка та бази практик


Головна
Договори та методичне забезпечення виробничої практики
Відгуки керівників
Моніторинг якості організації практичної підготовки
Відгуки роботодавців
Практична підготовка – одна з форм організації освітнього процесу та обов’язкова складова освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти, спрямована на завершення формування набутих компетентностей та отримання досвіду їх застосовування, оволодіння сучасними формами організації праці, обладнанням, пристроями і технологіями відповідно до спеціальності, ознайомлення з умовами провадження професійної діяльності.
Метою практичної підготовки є формування та розвиток професійних компетентностей здобувачів фахової передвищої освіти, набуття ними вмінь застосовувати набуті теоретичні знання в професійній діяльності, набуття практичного досвіду, опановування сучасними методами, формами організації праці, пристроями і технологіями в галузі їх майбутньої спеціальності.
Практичної підготовки в коледжі проводиться у вигляді: практичних робіт, лабораторних робіт, семінарів, тренінгів, навчальних та виробничих практик.
Виробнича та навчальна практика передбачає формування, закріплення, удосконалення фахових умінь і навичок здобувачів знань з відповідної спеціальності. Виробниче навчання спрямоване на виховання у здобувачів знань любові до праці, майбутньої професії, почуття відповідальності за доручену роботу, набуття навичок проведення організаційної роботи в колективі, залучення до самостійного виконання виробничих завдань на робочих місцях.
Найважливіший етап практичної підготовки здобувачів фахової передвищої освіти здійснюється шляхом проходження ними виробничої практики на підприємствах, в установах та організаціях усіх організаційно-правових форм і форм власності (базах практики).
Схемою проходження практики студентами коледжу є інтеграція навчання з виробництвом. Суть інтегративної технології практичної підготовки студентів полягає у тому, що студенти, паралельно з вивченням дисциплін навчального плану спеціальності, отримують практичні навички у лабораторіях та майстернях коледжу. Під час занять-екскурсій, проходження виробничих та переддипломних практик вони ознайомлюються зі специфікою роботи підприємств й організацій різних форм власності згідно з обраною професією.
Адміністрація коледжу постійно працює над питанням розширення бази практики та впровадження сучасних освітніх технологій в систему практичного навчання.