Відокремлений структурний підрозділ
Вінницький фаховий коледж будівництва, архітектури та дизайну Київського національного університету будівництва і архітектури




Виховна робота




Гордієнко Любов Григорівна
Заступник директора з виховної роботи
Виховну роботу педагогічний колектив ВСП ВФКБАД КНУБА будує на рівні сучасної педагогіки, з використанням різноманітних за змістом методів і форм організаційної роботи, сприяє розвитку індивідуальних особливостей здобувачів, їх самостійності, вмінню приймати відповідальні рішення, проявляти творчу ініціативу та соціальну активність. Це розкриває перед здобувачами освіти можливість самореалізації через вільний вибір діяльності.
Умови творчого розвитку і саморозвитку здобувачів через систему національного виховання на базі особистісного підходу вже не один рік поспіль дозволило здійснити завдання виховання, що в свою чергу надало можливість вироблення специфічної структури виховної роботи у фаховому коледжі, яка має такі основні ланки:
I - діяльність адміністрації;
II - робота системи національного виховання;
III - робота керівників груп, спортивних секцій, гуртків;
IV - робота викладачів під час занять, майстрів - під час практики;
V - робота вихователів гуртожитку;
VI - робота психологічної служби
Організація освітнього процесу в умовах воєнного стану потребує особливого змісту та підходів до проведення виховної роботи. Основним цільовим напрямом стало забезпечення безпекової складової здоров'я особистості, забезпечення її фізичного, психічного, соціального і духовного благополуччя. Виходячи з цього, основними напрямками та завданнями виховної роботи є:
надання здобувачам освіти базових знань з основ безпеки та формування поведінки правильних безпекових дій в умовах воєнного стану, навчити правилам збереження здоров’я, життя свого, оточуючих в разі бойових дій;
надання психологічної підтримки, забезпечення психолого-педагогічного супроводу емоційно вразливих категорій осіб;
сприяння адаптації та емоційно-психологічної підтримки тимчасово внутрішньо переміщеним особам;
формування рис і якостей «українця-переможця» у війні російської федерації проти України:
моральна стійкість, витримка, сила волі І твердість духу;
протидія ворожій пропаганді, віра в перемогу, підтримання власного емоційного ресурсу;
здатність та вміння Протистояти негативним емоціям, стресу, тривозі, почуттю небезпеки;
співчуття, милосердя, взаємодопомога, волонтерство, відчуття себе громадянином;
утвердження в свідомості і почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України;
виховання поваги до Конституції України, законів України, державної символіки;
підвищення престижу військової служби, а звідси - культивування ставлення до військовослужбовця як захисника України;
усвідомлення взаємозв'язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;
сприяння набуттю патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення, уміння визначати форми та способи своєї участі в життєдіяльності громадянського суспільства, спілкуватися з соціальними інститутами, органами влади, спроможності дотримуватись законів та захищати права людини, готовності взяти на себе відповідальність, здатності розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів;
виховання екологічної культури особистості, усвідомлення себе частиною природи, почуття відповідальності за неї як за національне багатство, основи життя на Землі;
формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій;
утвердження гуманістичної моральності, як базової основи громадянського суспільства;
культивування кращих рис української ментальності - працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, відповідального ставлення до природи;
формування мовленнєвої культури;
спонукання зростаючої особистості до активної протидії українофобству, аморальності, сепаратизму, шовінізму, фашизму;
розвиток духовності і моральності у суспільстві, утвердження традиційних сімейних цінностей.

















