Відокремлений структурний підрозділ
Вінницький фаховий коледж будівництва, архітектури та дизайну Київського національного університету будівництва і архітектури

Методична робота

      Одним із провідних механізмів управлінського впливу в закладі освіти є створення колективу однодумців (команди), де виникає взаємодія, взаємовплив, взаємовідповідальність. Саме у процесі методичної роботи, коли формується і вдосконалюється професійна компетентність і педагогічна майстерність, створюється такий колектив, що орієнтує свої професійні потреби на результативну діяльність.

  Керівництво методичною роботою у ВСП Вінницькому фаховому коледжі будівництва, архітектури та дизайну КНУБА проводиться з дотриманням відповідних принципів: узагальненості, комплексності, цілісності й системності, науковості, максимального цілеспрямування, актуальності, єдності й доступності, практичної професійної спрямованості, вибору сучасних інноваційних педагогічних форм та пріоритетів у змісті.

  Загальновідомо, що результати праці педагога залежать від підвищення його кваліфікації, удосконалення професійної майстерності, поповнення знань у галузі методології і викладання відповідно до сучасних вимог.

  Особливо велика роль методичної роботи полягає у вирішенні таких важливих завдань як:

  • інформаційно-методичне забезпечення безперервної освіти педагогічних працівників;

  • надання допомоги педагогам в удосконаленні їх методичної культури, підвищення науково-методичного рівня, професійної майстерності;

  • координація змісту і форм колективної та індивідуальної методичної роботи,

  • спрямування її на вирішення актуальних проблем організації освітнього процесу;

  • вивчення, узагальнення і впровадження в педагогічну практику новітніх досягнень науки, техніки, технологій виробництва, передового перспективного педагогічного досвіду;

  • формування професійної компетентності, розвиток творчого потенціалу педагогів через впровадження інноваційного стилю діяльності в нових умовах.

Мала Юлія Валеріївна

Методист коледжу,

кандидат філологічних наук

  Найефективніший шлях до самовдосконалення педагога є самоосвіта. Тому надзвичайно актуальною постає проблема підготовки та мотивації викладача щодо проходження курсів підвищення кваліфікації. На рівні методичної комісії розробляється алгоритм управління підвищенням професійної компетентності педагога, де провідна роль відведена самоосвітній діяльності, особистому розумінню викладачем необхідності його педагогічного та загальнокультурного зростання, цілеспрямованій роботі над власною методичною проблемою. Систематична робота з викладачем і професійний аналіз його самоосвітньої діяльності дають достатню кількість матеріалів для об’єктивної атестації кожного педагога на відповідний кваліфікаційний рівень і належну оцінку.

  Одним із активних шляхів творчого потенціалу педагогічних працівників, а значить і питання подальшого вдосконалення професійної майстерності є впровадження в практику діяльності педагогів сучасних інноваційних ідей.

  Запровадження інформаційних технологій позитивно впливає на педагогів, змушує їх йти в ногу з часом, стимулює їх до підвищення рівня своєї інформаційної культури, розвитку інноваційної педагогічної діяльності. Атестація педагогічних кадрів підсумовує творчу діяльність кожного члена колективу, його персональну відповідальність за результати навчання і виховання, активізує творчу професійну діяльність.